Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 IGS(Icelandair ground services)går mulig ut i streik. Etter som jeg kjenner til,har arbeids mengden til disse karene blitt økt drastisk mht til det ene og det andre. Nesten så det går løs på sikkerheten løs,har jeg hørt fra bekjente i selskapet :crazy: Ingen fly Icelandair forlater øya i morgen,hvis det blir streik. visir.is Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Og samme med Lufthansa også imorgen. http://boarding.no/art.asp?id=40498 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Betyr det at flyplassen på Island stenger ? Eller har Feks Sas eget ground på Island ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Som det ser ut nå,Så flyr visst flyene til Icelandair,til de må på service/check. IGS styrer med masse i Icelandair,ikke bare med ground crew.Om andre som bruker IGS på Kef blir rammet,aner jeg ikke. Jeg skal forhøre meg mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Altså, er det Ground Services eller Tech det er snakk om? Dersom folka i IGS går fullt ut i streik, og det ikke finnes noe annet handling selskap på Island, ja da står flyene. Det vil si, med mindre crewet skal ta seg av innsjekk, bag, boarding++++ Er det Ground Services (Handling) eller Tech det er snakk om? Årsaken til at jeg spør er at du først skriver at Icelandair sine maskiner blir å stå dersom IGS går til streik, men så skriver du "Som det ser ut nå,Så flyr visst flyene til Icelandair,til de må på service/check. " Edit: Hva i alle dager... Skal ALLE ut i streik i morgen?! IGS truer med streik Lufthansa sine piloter truer med streik, noe det ser ut som blir en realitiet, og da står ALLE Lufthansa maskiner frem til Torsdag. Germanwings sine piloter truer også med streik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Passer jo bra at jeg skal fly lufthansa Orlando-Frankfurt, Frankfurt-Oslo den 9. mars.. altså om to uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Og gjett hvilken Ire som nå får vann på (presse)mølla... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Det er ITS ja,Technical som krever 25% mer lønn :crazy: Om 18 min går de ut i streik,om de ikke blir enig. Alle flighter blir cancelled da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Lufthansa er igang: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=593584 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Lufthansa har råd til en streik. Icelandair har ikke. De henger med rumpa i vannspeilet akkurat som resten av landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, Aslak! Digger de alt for drøye, men likevel ustyrtelig morsomme kommentarene dine! :-) Nesten litt synd visse andre tråder ble borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Da ble det ikke streik med det første... icenews Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå er det BA.. http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article1845359.ece?WT.mc_id=dn_rss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 De ble streik,men nå sier den Islandske stat.nok er nok.. icelandair Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.