Gå til innhold

Perfect Flight Fly the Heavies L1011-500 FSX


Anbefalte innlegg

Hei igjen lenge siden sist kjedet meg litt i helgen så jeg laget en video til. Jeg vet at noen folk ikke vil like musikken men det finnes en volum bryter. på pcen. Jeg fikk ikke lyden av flyet når jeg tok opp. satt i 2tima og surfa på nette ka det kunne vær men fant det ikke ut.

 

[video:youtube]2aPfH1Y1qUo

jeg laget videoen i hd 1080p men syntes at det ble mere gromsette en vanelig. Videon er tat opp med 1366x766. og laget med 1366X766 med hd 1080p.

 

hva kan proplemet være?

og er det noen som vet om et gratis program som recorder. son som fraps bare gratis?

 

Legg gjerne igjen en komentar ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film Ruben! Kankje noen av klippene kunne vert litt kortere? :) Musikken falt egentlig ikke i smak, men ingen problem, tok av lyden og hørte min egen i stedet.. Funka fint det :D

 

Et lite tips til fps i din fsx. Hvis du går under settings customize og finner den slideren for water effects, kan du godt sette denne ned til mid 2x low.. Du merker egentlig ikke stort, men du vinner litt ytelse på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite i dag at min beste venn hade kolapsett i går. ble sendt til sykehuset i bodø ble tat prøver. resultatet hvar blod kreft. deretter ble han sendt til Tromsø til behandling. :cry:

 

Det er 80% overlevelse håper han er en av dem.

 

Hvorfor jeg postet dette er at jeg ville ikke sitte inne med sorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...