Gå til innhold

UK Airlines søker paintere og piloter!


Henrik Simonsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Da startet jeg opp mitt eget selskap på fsairlines.net

Det heter UK Airlines og skal i starten operere ruter i storbritania. Etterhvert er målet og spre seg ut i europa og videre ut i verden etterhvert. Base er i starten london gatwick. Vil starte med 3 enkle destinasjoner. Det er Gatwick-Manchester, Gatwick-Edinburgh og Gatwick-Newcaslte Målet er og ha ruter fra de største flyplassene i england og ut til de fleste hovedstadene i europa, fra Gatwick.(vurderer etterhvert og starte noe fra London City)

Rutene vil gå to ganger daglig, utenom Gatwick-Newcastle som blir 1 gang daglig!

 

Flytypene er en Airbus A320 og en Airbus A318. De er begge leaset (i 180 dager). Vil kjøpe fly etterhvert!

 

Hvis noen vil ha mer info så spør i vei! Håper vi får både paintere og piloter! Husk vi starter i det små! Vi vil etterhvert ha en flåte på både boeing og airbus;)

 

Håper på mange piloter! Kom gjerne med forslag og innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med painting så bilder kommer... Litt trøbbel med painting så vær tålmodig;)

 

Info:

Vi vil operere i starten en a318 og en a320 maskin. Begge er leaset. Når vi begynner å få litt mere penger kommer flåten til og bestå av både airbus, boeing og muligens dash eller crj maskiner.( de to sistnevnte i ruter fra london city osv. Vil starte fra London city etterhvert).

Målet med selskapet er og ha avganger til de fleste land i europa, men vil også kjøpe langdistanse fly etterhvert, så det kan bli lengre ruter;) Man skal heller ikke se bort i fra at det blir ruter til Norge;) BHub vil etterhvert muligens bli flyttet til Heatrow. men satser på å ha en base i de fleste land, men det vil ta tid;)

 

Målet under ett er og bli ett nytt storselskap:) Tar imot spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være negativ, men tror det ville hjelpt å starte opp med et fly som mange bruker. Det finnes ikke noe fantastiske addons for a318 og airbus generelt per dags dato og derfor kan dette kanskje hindre folk i og joine deres selskap. Kanskje en vanlig 737 ville gjort det mer interresant for folk flest. Det er jo uten tvil det mest brukte fs flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kortrutene dine i UK anbefales Bombardier CRJ900 som hvert fall følger med i FSX. Het enig med de andre her, det bra å kjøpe Boeing 737-800. På langrutene dine ville jeg kjøpt/leid Boeing 747-400.

Bruk Airbus A321 istedet for A320, grunnet til at denne er med i FSX. Nå vet jeg ikke om FS2004...

 

Skulle gjerne blitt med i selskapet ditt, men er allerede aktiv pilot i KK Airlines på FSAirines:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Nå er flåten som dette:

Eier disse: 2 crj700 og en airbus a321.

Leaser disse: to 737-800 og en airbus a320

 

Rutene er nå:

Fra london city til Brussel og manchester.

Fra Gatwick til Madrid, la palma, dublin, edinburgh og newcastle.

 

Håper på flere piloter:)

PS! ikke så strengt krav om hvor mye du flyr bare du flyr jevnt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!:)

 

Da har det skjedd... VI har startet på nytt, det skjedde litt tilfeldig... jeg skulle kjøpe en boeing 757, jeg kjøpte den av flyMBL. Da CEO i flyBML så jeg hadde kjøpt den, oppdaget han også at jeg hadde samme fly og samme ruter:P Så han spurte om vi skulle slå oss sammen til ett selskap;) Det ble til slutt en ordning på det:) Så nå heter vi flyNOW...

 

Håper på piloter:) Mer info kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det litt info...

 

Vi er nå i startfasen og har 7 piloter. Vi har nå leaset disse flyene: Aibus A306, Airbus A321, 737-500, 737-700, to 737-800 og en 757-200.

 

Alle ruter er fra Gatwick (forlebig).

Vi har ruter til: Alicante, Antalya, Dublin, Madeira, Manchester, Marrakech, Murcia, Newcastle, Porto, Stavanger og Stocholm.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI!

Lenge siden sist oppdatering :whistle:

 

Vell vell:P

Flåten er nå som følger, vi har 20 fly av typene: a320, a321, a332, b737-300, 737-500, 737-700, 737-700ER, 737-800, en 742 og to 752.

 

Baser i Gatwick, Torp, Stavanger, Porto, Alicante og manchester.

Søker base manager til Alicante, Sandefjord og Manchster;)

 

Rutene er til bla. Madrid, Murcia, københavn, split, antalya, paris osv.

Vi er 10 piloter til nå...

 

søker flere;) både piloter og base managere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...