Øystein Haugan Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Da har jeg lastet opp LN-NOI på Avsim.. Ha en god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Lekker tail.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Strålende, Øystein! Dere to (Øystein Haugan og Tom Knudsen)har vært veldig flinke til å gi oss updatene i Norwegian-flåten! Evig takknemlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Takk for det..Gir jo litt motivasjon til å fortsette når de blir brukt Håper bare de fungerer,man vet aldri når det anngår FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Lag en sas paint a, du som er så flink til og painte....jeg har nokk med kona en gang i måneden, om jeg ikke skal fly i en tampong frivillig..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Hehe :crazy:Er kjøp å betalt av norwegian,nei da...kan ihvertfall si at jeg er nax fanatiker. Sas paint til hva ? 736-7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg kunne godt tenkt meg en skikkelig SAS paint til Wilco 737-400 eller -500 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja enig med Christopher! en CL hadde vært fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja men da var vi 3, er ikke første gang den etterspørres her på forum, så jeg frir til deg eller Tom jeg Og når jeg spør så er dette selvsagt til wilco's versjon . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 da skal jeg komme med en litt mere nostalgisk paint request, Øystein er det noe mullighet for at du kunne painte LN-TUA i disse farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Sku gjerne ha paintet ønskene deres,men kan ikke love noe enda..har noen hustegninger jeg må prioritere nu i første omgang. Kan love at jeg skal prøve meg på en Sas livery når tiden strekker til ,usikker om det blir til Wilco el. pmdg:D Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Øystein er det noe mullighet for at du kunne painte LN-TUA i disse farger Denne finnes jo utallige av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.