Gå til innhold

Problem


andreas nærbø

Anbefalte innlegg

men jeg fyller jo 13 til sommeren så det er vel ikke så nøye om jeg er 12 ? fyller jo 13 i 2010

Jeg skal ha billappen, men er ikke 18. Men jeg blir jo det om 3 uker.

Tar ingen lag her. Har hørt Andreas på VATSIM og syns han klarte seg greit. Men det er samtidig brudd på regler, men ikke rage helt på han fordi han brøt en regel. Vi har alle gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristoffer, det er forskjell på å:

 

1. Bryte fartsgrensa

2. Ikke ha lov til å kjøre bil (man er under 18)

 

Kjører du 10 km/h over fartsgrensa så vil du få en liten bot, kjører du uten lappen så vil du få sperrefrist for å ta den + bot.

 

Alle har nok vært på feil side av fartsgrensen en gang i livet men tviler på alle har kjørt på de offentlige veier før de ble 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ATC gi en tilbakemelding om hvordan jeg har flydd ?

 

Jeg kan bare svare fra mitt ståsted:

Jeg syns kommunikasjonen din gikk helt greit, hverken værre eller bedre.

-Det er tydelig du kan å fly, du vet hvordan fly ILS/STAR/SID og alt det "nødvendige".

-Det du skal ha MYE credit for er at du var veldig aktiv, også på treninger/utsjekk. Dette i seg selv løfter ihvertfall mitt inntrykk av deg som pilot.

 

Det du derimot burde ha gjort er å holde deg til regelverket, men det har du merket konsekvensene av selv de siste mndene vil jeg tro.

 

Men hadde det vært opp til meg, noe det ikke er så ser jeg ikke noen grunn til at du ikke kunne fått en slags "disp" for å være mindreårig på Vatsim! ( dette selvfølgelig om slikt var mulig, noe jeg ikke vet...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde det vært opp til meg' date=' noe det ikke er så ser jeg ikke noen grunn til at du ikke kunne fått en slags "disp" for å være mindreårig på Vatsim! ( dette selvfølgelig om slikt var mulig, noe jeg ikke vet...)[/quote']

Vel, det blir neppe opp til deg i overskuelig fremtid. Husk at VATSIM er registrert som en organisasjon i USA først og fremst, og dermed underlagt amerikanske regler mht. datalagring. Og det å lagre data om personer under 13 år er det ikke alle som har lov til å gjøre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...