Tom Knudsen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Under development: PSS 757-200 w/Rolls Royce engines.. * En del ting som gjenstår, men det meste er bare kosmetikk, finpuss og justering.... Håper den faller i smak og er som forventet? EDIT: Riktig tekst på bilde skal være TF-FII ikke TI-FII Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ahhhhhh! Fytte rakkern! Nice!.Jula kom jammen tidlig i år!!! Jeg venter i spenning videre,den ser jo knall ut. Endelig lager noen Albino 757 til ICELANDAIR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Takk for det, hyggelig du likte snik titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hehehe DITTA DER tenkte eg Tom eg berre VISSTE det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kjempebra painter, Tom. Utrolig bra at du lager de fort også Gleder meg virkelig til du har paintet mye av Norwegian sine fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.