Gå til innhold

Yukon 538


TOS

Anbefalte innlegg

Tok idag turen Skagway-Gustavu-Johnston Petesburg i Alaska. Maskina for dagen var ein eldre DC-6. Callsign: Yukon 538.

 

1.jpg

Me lastar opp maskina med fisk, motorolje, pepperkaker og anna snadder før me skal sette kursen imot Gustavus.

 

2.jpg

Idèt eg gjekk ombord snudde eg meg og tok dette bieltet, Skagway downtown i bakgrunnen.

 

3.jpg

Cockpiten ser kald og rufsete ut. Men varmeaparatet vil snart endre på det.

 

4.jpg

Sjekklista vert skumma igjennom, og maskina gjort klart til oppstart.

 

5.jpg

Alle 4 P&W maskinane brummar fornøgd og me rullar ut imot bane 2.

 

6.jpg

På ca 115 knop dreg eg stikka godt imot meg og nasen løftar seg og me stig imot himmelen blå.

 

7.jpg

Me røskar hjula inn i skroget og klatrar oppover dalen imot 8000 fot.

 

8.jpg

Flapsen kjem opp og me kan snart snu nasen på årett kurs. Må berre komme oss over fjelltoppane først.

 

9.jpg

På 8000 labbar labbar me iveg imot Gustavus. Det er ikkje lange stubben, så det vert ikkje tid til kaffi på denne leggen.

 

10.jpg

Nedstigninga i god gang og me flyg ut dalen imot havet før me svingar høgre inn imot flyplassen.

 

11.jpg

Kort finale, og me gler oss til å tjuvsmake på pepperkakelasta.

 

12.jpg

Sidan det er lang bane nyttar me ikkje reversen her, men rullar langsetter midtstripa med minimalt bremsekraft.

 

13.jpg

Me har parkert ved hangaren til mottakaren vår, og pepperkaker glir ned på høgkant.

 

14.jpg

Neste stopp Johnston Petersburg. Marsjhøgde 11000 fot i lett ising.

 

15.jpg

Kort finale. No er det snart middagstid, og me vonar at den lokale restauranten klarar å trylle fram godsaker av høg klasse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...