GiantUnicorn Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Som topic,track ir ønskes kjøpt. Kontakt meg gjerne på MSN martin.alapnes(krøllalfa]wireless-norway.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har en TrackIR 4, med caps og trackir clip (som festes på cap). Selve trackIR enheten har mistet et ben, nen fungerer 100% (har tapet den fast til skjermen). Hva byr du ? Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 byr deg 350,- for den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan få min for 900,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nå er jo faktisk ikke TrackIR 5 så dyr da. Selv venter jeg på min som kanskje kommer til helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 tror jeg ønsker 500 for den... for dyrt ? Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som har TrackIR 5 som kan fortelle hvordan den er? Er det noen vits å bytte fra 4´en til 5´en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Her ser du litt http://www.naturalpoint.com/trackir/02-products/trackir-product-comparison.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 kan være villig til å strekke meg til 400,- knekt fot og ikke garanti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er det noen vits å bytte fra 4´en til 5´en? Litt høyere oppløsning og sensor størrelse. Har du TrackIR 4 trenger du ikke å oppgradere Har du ikke TrackIR, kjøp versjon 5 Er du sånn som meg, legg den på hylla og la den støve ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er du sånn som meg, legg den på hylla og la den støve ned. Er nok der min også ligger. Men om 5´en skulle være som natt og dag i forhold til 4´en så hadde det kanskje vært verdt å prøvd den ut. Å lese om de forskjellige forbedringene 5`en har i forhold til 4`en, sier ikke så mye om bruken av dem i praksis i forhold til hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 når gikk denne diskusjonen fra å være "jeg ønsker å kjøpe" til "forskjellene og info trackir 4 vs 5" ser det skjer gang på gang her. vil du diskutere track ir så start en post i kaffekroken eller.no ikke forsøple mine poster. fortsatt deilig dag. moderator kan fritt slette alt av offtopic poster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er vel sånn vi flight simmere er, ivrige og informative, bare å leve med enn så lenge, enig med poenget ditt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 når gikk denne diskusjonen fra å være "jeg ønsker å kjøpe" til "forskjellene og info trackir 4 vs 5" ser det skjer gang på gang her. vil du diskutere track ir så start en post i kaffekroken eller.no ikke forsøple mine poster. fortsatt deilig dag. moderator kan fritt slette alt av offtopic poster Beste det så hadde jeg hatt en overflødig TrackIr 4 til salgs vet du Men beklager digresjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 min er fortsatt til salgs for kr 400! Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiantUnicorn Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 PM Sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.