Even Rognlien Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Euroscope 3.1a har dukket opp på hjemmesiden til Euroscope nå. Har ikke testet den enda selv, men skal prøve den iløpet av kvelden. http://www.euroscope.hu/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Lastes ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Her var det mange nye funksjoner som kommer til nytte ja! Jan Tore sine ground-filer fra VRC fungerer nesten helt bra også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fantastiske nyheter! Noen få problemer med å få instillinger fra forrige versjon automatisk over til denne nye dog... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 ja, d var det... MEN! det var egentlig ganske gennialt! For man kan velge å vrake fra forskjellige instillinger:P man må bare laste de inn i den box'en som står under load all settings:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Selfølgelig når jeg er ute på landeveien også jaja :crazy: Bare 8 timer til jeg er hjemme hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Fungerer så langt, bortsett fra en liten bug; i ground-taggen til noen av flyene vises bare 'SAS', 'NAX' osv.. Men ellers, nå som jeg har fått satt opp et brukbart oppsett, er jeg kjempefornøyd :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Heia VRC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvordan får man gatene til å vises? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det ligger vel under display og free text en plass? - The voice aliases: It is a complete new (and I hope revolutionally) way to control text only aircraft. We combined the Microsoft Speech Recognition SDK with a regular expression like grammar definition (with sounds like capabilities). These items altogether make the voice recognition stable and precise enough to be used for text only aircraft. Dette synes jeg er spennende, hater å skrive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Blir litt å forske på framover, artig... Ser det er litt som må gjøres i forhold til ground filene, disse skal også bli bygt inn i hovedfila, så man bare skrur av og på etter behov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dette høres spennende ut! Er euroscope mye mer avasert og vanskligere å sette seg inn i en ASRC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er ikke lett å sette seg inn i, men når man har gjort alle instillinger så er det som en lek å jobbe med Ambefales på det sterkeste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ok. Tror jeg må sette av litt tid og se om jeg får med meg en mentor på teamspeak eller skype til å hjelpe meg i gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvor er .prf fila jeg må ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 drit i profil fila:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 he he, ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Heisann, her er en oppdatert sektorfil, så dere kan bryne dere på. I det sene natte timer er det ikke så mange som kan teste så garanterer ingen ting Norway ES Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da er ES endelig konfigurert for neste TWR trening på ENZV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Flotters Jan Tore! Hadde det vært mulig å få bakkeradaren til å stå rett nord-sør, som i VRC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er sikkert mulig, men da må ENGM ligge i en egen fil, skal se på det når jeg kommer hjem fra jobb i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Minner om at det er ønskelig å få en SID/STAR på alle flyplasser, som heter f.eks. 'VECTORS'. Ville vært mye greiere fremfor å måtte slite med å fjærne den automatiske SID'en som ES finner fram,og deretter skrive inn 'vectors' i scratchpad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 God idè even! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.