Gå til innhold

FSX: Gardermoen Gates


Anbefalte innlegg

Mekket litt, fått til det umulige more or less... :grin:

 

Dere trenger ikke kommentere småfeil; det er masse som skal rettes på. Dette er kun en "full fart rigging" for å ha noe brukbart å fly til. Final versjon vil ha småfeil i transparens fra ymse vinkler pga en FSX bug man ikke kan overvinne, men de er umerkelige, no problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det :smile:

 

Etter alle årene med en innbitt kamp mot MSFS bugs er Gardermoen nå som jeg laget det til Fly II. Trodde aldri det skulle komme hit da MSFS har en elendig teknikk i forhold til det jeg drev med før.

 

I sin nåværende form er det allerede så bra at det er kandidat for en opplasting. Men jeg skal legge til litt mer først. Opplastingen blir uten fotosceneryet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stakkars bilen min står ennå på verksted, men da er det tid til å jobbe med gater. Har laget ferdig betongfundamentet gatene står på samt gummivulsten som ligger an mot flyet. Mangler bare "bagasjemishandleren" :grin: så er det klart for litt mer testing sammen med terminalen.

 

Gate 50-53 kommer jeg ikke til å lage foreløpig. Det fine er at grå, animerte MS gater faktisk passer meget bra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, du gikk fra animerte gater til ikke animerte, så det stemmer nok. Men Akejakken kan jo føre til så mangt :whistle:

 

Jeg skulle rydde opp i gmax material library, og slikt er livsfarlig. Det førte til at jeg mistet mapping på hele terminalen, så nå tar i alle fall JEG meg en drink (endelig et påskudd) :grin: Og holder gafflene unna gmax resten av dagen. Gatene er ok, har de i en egen fil.

 

Uhellet fører til ryddig gmax og nye og bedre texurer. Er nok back in business ganske raskt :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit att jeg er animert istedenfor gatene Andrew. Min animering går tross alt ikke utover FPS i simmen,,,ikke enda ihvertfall :grin:

Det kan riktignok føles som det "lagger" med lav FPS enkelte dager en våkner opp etter Akejakken men tror neppe det hjelper med tweaking da gitt :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...