Gå til innhold

Verdens største fly på NRK 2 i kveld kl 23.55


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

For de som har lyst, et lite tips. :-) god kveld.

 

Dansk dokumentar. Passasjerflyet A380 er verdens største med plass til 800 passasjerer. Om bord er det suiter store som dagligstuer og luksus man ellers bare kan drømme om. Flyet veier det samme som 120 elefanter til sammen. Bli med på en flytur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok for sent Tommy. :(

Vurderte om jeg skulle anbefale Geir å bare slette profilen sin, og løpe å gjemme seg også. Sist det samme temaet var oppe gikk det hardt utover budbringeren også, såvidt jeg husker. (han glemte å presiserer passasjerfly han også)

 

Det var forøvrig NRK sist også, så jeg formoder det er det samme programmet, og den samme programbeskrivelsen, og at vi får den samme debatten. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Ok, jeg tar hintet, jeg skal rett og slett gå og legge meg. Jeg er både skammfull, flau og føler lav selvfølelse etter dette. Jeg burde jo så klart ikke ha skrevet dette. Når jeg tenker etter , tror jeg ikke at jeg gidder og stå opp i det hele tatt i morgen, tar en dag til ettertanke. :grin:

 

Og ja jeg burde kansje slette profilen....he he.. ..jeg humrer og ler.... men det var et flott programm....det ble desverre copy and paste...men jeg er såpass intresert at jeg kjørte 200 mil for og se den første flyvningen, så jeg burde jo ha vist bedre....men som sagt, jeg skammer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som selvoppnevnt meddommer i denne forferdelige kriminelle saken, så støtter jeg herr Berge i at den tiltalte (Geir Finstad) frikjennes på samtlige anklage punkter i denne tråden, da det viser seg at tiltalte har gått i salaten uten bedre viten om at medsvorne som da tiltales som NRK har gått i salaten nok engang. :grin:

 

Klipp og lim funksjonen er herved lovfestet om at innehaver (NRK) har det fulle ansvaret med å legge ut en korrekt tittel som kan bli evt. brukt i videreformidling av nyheter som kommer Flightsim.no miljøet til gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...