Jan Arild Gjemble Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 En paint som ble sluppet idag til MD11. Måtte bare vise fram fra en take off i Juneau S K Å L !!! (Fullstendig uredigerte, bare litt beskjært) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Stilige motorer :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Råstilig med skumtopp og alt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. desember 2009 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2009 Her snakker vi om fraktfly av dimensjoner, og kunstnerisk paint som vil få fram tårer i øynene hos tørste bushpiloter :grin: . God Jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Her sitter jeg med kjeften full av tepper etter gårsdagens fuktige lag og så frister du meg med mere øl bare jeg åpner forumet? :crazy: Flott paint som nok skal lastes ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hehe, ja sånn kan dt gå :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvor finner jeg denne painten? Fant den ikke på PMDG sin site hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Per, painten finner du her: http://forums1.avsim.net/index.php?s=&showtopic=268317&view=findpost&p=1679544 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.