Tom Knudsen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som har noen erfaringer de vil dele om dette? Hvordan fungerer det? Fungerer det raskere? Mer stabilt? osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 har fs09 å WIN7 64". jeg opplevde at jeg tro det eller ei fikk out off memory på 64" med 4gb ram. men tilslutt så tok jeg å avinstalerte update til fs09 å da funket det knirkefritt. men joda det fungerer som alt annet inn til noe blir feil. stabilitet ja det vill jeg si at det er. mye enklere å kjøre flere programmer samtidig uten krasj nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Ok, godt å høre, da blir det w7 64 på min nye monster fs maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har også Win7 64-bit med 4gb ram og FS9 (med update 9.1). Aldri hatt problemer. Én eneste restart av fs. En god del mer stabilt enn det kjørte på XP, på den gamle PC'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har FS9.1 på Win7 Home Premium, og har ikke hatt noen problemer, har brukt PMDG og Level-D, og alt går som det skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 på min nye monster fs maskin. Æhh... Du mener den nye monster maskinen til din bedre halvdel? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 he he, nope men denne http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=516556#Post516556 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.