Geir Teigo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Han har vel kanskje fått seg dame? Lett for at slike ting ryker ut da :grin: Annonse på finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Haha, så stilig :grin: Hvis den hadde vært ordentlig blankpolert, så kunne det blitt både tøft og dyrt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Haha, stilig! Farvel til ungkarslivet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Artig idè, men særlig pent var det ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvem vil ha det i stuen?? :grin: ikke jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Seriøse bud ønskes vist. Ser ut som han bare vurderer å selge. Litt usikker tipper jeg. Ikke startpris heller. 50 lapp er max, for da hadde jeg fått 150 på skrapen for den LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.