Gå til innhold

Gårdagens Amerika-tur


Anbefalte innlegg

Må la Ernst hvile screenshot-fingeren sin i dag, så jeg slenger inn noen bilder fra mine flyturer i går.

Var på multiplayer-serveren i flere timer, men uheldigivis føltes det som singleplayer store deler av tiden.

 

Starten kvelden i Vegas, der jeg fløy Twin Otter vestover til Edwards AFB for å gjøre meg klar til formasjons-flygning.

Være var litt mer utfordrende i går enn dagen før.

twotteredw.jpg

Mye motvind og sidevind gjorde innflygningen veldig lang.

 

Etter landing fikk jeg på meg flygedressen min og startet Mustangen, og det tok ikke lang tid før jeg fikk selskap i lufta.

 

p51mp1.jpg

 

p51mp2.jpg

 

p51mp3.jpg

 

p51mp4.jpg

 

Det ble flydd noe som lignet på en blanding mellom dogfights og formasjon.

Må si Ernst er rask i reaksjon, og jeg hadde mer enn gjerne hatt han som flight lead skulle vi noen gang måtte eskortere bombefly til Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Takker for frisk formasjonsflyvning og en anelse "dogfight" :grin: . Et flott skue når begge har de riktige flyene, og det var jo heller ikke noe "skrapjern" vi fløy!! Den tar seg godt ut Mustangen, og bildene dine ble deretter.

 

Må la Ernst hvile screenshot-fingeren sin i dag,

 

Jatakk, jeg trapper gladelig ned. Det har jo lenge sett ut som jeg drev screenshot-forumet på egen hånd, og om jeg ikke akurat er hyperaktiv, så blir jeg lett engasjert i reportasjene. Og i tillegg har jeg kjørt på litt ekstra for å få interessen opp for MP/online. :D . Nå ser det ut som dette funker ganske bra, og da er det unødvendig for meg å vise bilder av alle bevegelser vi gjør......

 

Var på multiplayer-serveren i flere timer, men uheldigivis føltes det som singleplayer store deler av tiden.

 

Jaja, det var ganske stille på serveren i går, men så har det vært heftig action i flere dager i strekk. - Håper ikke det forventes at noen skal dra lasset hele tiden. Serveren er et kjempegodt tilbud, men [color:#FF6666]aktiviteten er avhengig av oss som brukere,[/color] så bare kom med forslag til hva slags flyvning som ønskes, og SETT I GANG, FLY !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...