Ivar Skaugstad Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei alle medpiloter! På grunn av liten tid til å planlegge turer, samt dårlig oppmøte på de siste turene som er blitt arrangert, har undertegnede besluttet å la Norwegian Eagles få hvile i noen måneder. Det er mulig vi arrangerer en flight i forbindelse med julen, tradisjon tro, men noe ut over dette vil det ikke bli arrangert noen turer på ett par måneder. Mest sannsynlig vil jeg forsøke å arrangere en groupflight til Finnland under det årlige "Visit Santaclaus". Jeg vil bruke en del tid på Frontier Flying Service VA i den kommende tiden, så de av dere som er godt kvalifiserte og ønsker en utfordring igjennom høsten, vinteren og våren kan søke jobb der når vi evt. utlyser stillinger. Jeg vil forsøke å arrangere flere turer for ansatte i Frontier Flying Serivce VA, men disse blir annonsert internt i "bedriften". Norwegian Eagles og teamet ønsker dere en fortsatt flott høst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Synd, men jeg forstår deg Ivar. Da vil jeg så langt få takke deg for mange hyggelige turer med NA! Håper selvsagt at du arrangerer Visit Santaclaus, som var en av de artigste turene jeg har vært med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette var kjedelig å høre, men i likhet med Alexander forstår jeg hva du mener! Vi skal være glade for at det er slik som deg her i FS-miljøet Jeg stiller så og si 100% på visit sant eventet, da kan du ta deg et visst sted på...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Skjønner Ivar,det er ikke alt man rekker over Håper du får på beina et skjikkelig romjul's event.. Hva med en gammel god slager som Gardermoen-Madeira? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Godt å se at det ikke er mangel på glød blandt oss iallefall! Vi får se hva tiden tillater, men en aldris å liten chartertur, eller longhaul hadde vært artig å fått til. Har sendt en e-post til arrangøren av "visit santa", men har ikke fått noen tilbakemelding på noen uker nå.. :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Håper det blir noen turer snart. Har endelig begynt å bli litt god i Vatsim:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.