Gå til innhold

AlphaSim C-17 Globemaster


Anbefalte innlegg

Har fløyet mye Alpasim sin nydelige C-5 Galaxy .Da de lanserte C-17 Globemaster MÅTTE jeg selfølgelig dra Visa'en i dag.

Førsteintrykket var bra,flott modell og ikke minst den ekstreme og realistiske lyden fra de fire tønnene på vingene..

Kjærringa ropte flere ganger skru ned lyden :grin: :grin:

Det som var skuffende var panelet, her har de bare lagdt inn ett standard 747 panel.Dette blir det vist en ordning på i versjon 1.1

Så folkens stay tuned til 1.1 kommer.

Her er noen bilder fra dagens testflight ETAR-ENGM.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

[color:#FF0000]Veeery nais, Einar.[/color] Dette er et av flyene som kan få meg over på elefant-flyvning :grin: . Det har vært mye diskusjon borte i "uthuset" angående denne modellen, og det ble ikke roligere etter at den kom ut uten VC. Men det er mange som liker den, og mange skryter av god flight mdl. Noen flyr den ( i FSX ) med default 747 VC ?! - For min del venter jeg til modellen blir komplett, men da mønstrer jeg på som mannskap, og kanskje kan jeg ta noen oppdrag for VNATO :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...