Einar Kristiansen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har fløyet mye Alpasim sin nydelige C-5 Galaxy .Da de lanserte C-17 Globemaster MÅTTE jeg selfølgelig dra Visa'en i dag. Førsteintrykket var bra,flott modell og ikke minst den ekstreme og realistiske lyden fra de fire tønnene på vingene.. Kjærringa ropte flere ganger skru ned lyden :grin: :grin: Det som var skuffende var panelet, her har de bare lagdt inn ett standard 747 panel.Dette blir det vist en ordning på i versjon 1.1 Så folkens stay tuned til 1.1 kommer. Her er noen bilder fra dagens testflight ETAR-ENGM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 FSX right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Både til FS9 og FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Flotte bilder! Når det gjelder militære fly, så har C-17 raget høyt på min favorittliste. Kommer selv til å dra visakortet på denne! Hadde også gjort seg om det kom en skikkelig modell av tørsteslukkeren KC-135R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. oktober 2009 [color:#FF0000]Veeery nais, Einar.[/color] Dette er et av flyene som kan få meg over på elefant-flyvning :grin: . Det har vært mye diskusjon borte i "uthuset" angående denne modellen, og det ble ikke roligere etter at den kom ut uten VC. Men det er mange som liker den, og mange skryter av god flight mdl. Noen flyr den ( i FSX ) med default 747 VC ?! - For min del venter jeg til modellen blir komplett, men da mønstrer jeg på som mannskap, og kanskje kan jeg ta noen oppdrag for VNATO :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Absolute Ernst! Modellen flyr bra,selv om jeg ble skuffet over panelet drar lydrealismen høyt opp på skalan.Makan til kvalitet skal man lete lenge etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kremt kremt - det er lite lyd i disse bildene Hva med video? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 [video:youtube] Litt gale disse også?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå har jeg sett DET også, snart flyr man modeller i scala 1 : 1 :grin: . Jeg var litt bekymret for høyspentledningene i nærheten. Geir-Ove, dette er vel samme scala som du hærjer med?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ohh no, jeg har ikke så store fly gitt....bare pusle greier det jeg har sammenlignet med dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.