Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2009 En vanlig dag på Edwards AB. Jeg står på rullebane 22 og gjennomgår sjekklister for take off med en nyrestaurert MS-760 Paris. Da dukker det opp en Christen Eagle i lav høyde, og denne karen flyr ikke i normale vendinger! Det er selvfølgelig Pål som tester sin nyinnkjøpte ørn . Her måtte det byttes fly i en fart, og ikke lenge etter var vi TO ørner i uforutsigbare krumspring over flybasen. Og så dukket Einar opp, denne luringen som vanligvis flyr langt større doninger for VNATO i VATSIM. Han hadde selvsagt hørt rykter om økende FSX-aktivitet på den berømte testfly-basen, så nå tok han likegodt kommandoen over en treflys-formasjon med sin Extra300 :cool: . Og sånn fortsatte det til ut i de seine timer. Artig å se at Edwards har våknet til liv igjen, og at det faktisk går an å ha en "base" for MP/online uten for mye planlegging. Have a nice day. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Pene bilder! Disse tivoli flyene var artige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Steike ta og kule bilder! Det her så skikkelig kult ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 He he, det siste bildet sier alt MS-760'n, er det den fra flightsim.com? Er vel kanskje dumt å spørre om den er bra siden du flyr den, men kom gjerne med flere bilder av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2009 Takker for hyggelig respons folkens. MS-760'n, er det den fra flightsim.com? Er vel kanskje dumt å spørre om den er bra siden du flyr den, men kom gjerne med flere bilder av den Det er mulig den også finnes på flightsim.com, jeg hentet min på sim-outhouse, og den er laget av den ikke ukjente Tim Conrad Piglet. Han lager meget bra freeware-modeller av spennende fly. MS-760 er intet unntak, og den flyr veldig bra, men kan med fordel bruke mer heftige lydfiler (jeg har byttet mine med Hawker Hunter ). Her ett ekstra bilde fra en tur sammen med Gunnar v.d. Meeren, dette også i MP . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ser ut til vi hadde det morro! Flotte bilder. Jeg er imponert over at du klarer å holde formasjonen samtidig som du tar bilder fra utsiden. Jeg har nok med å holde øyne på instrumenter og de andre flyene. Eaglene er ikke det mest retningstabile flyet heller. Godt at noen tar ansvar for dokumentering! Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 hehe..Nice raport og bilder! Artig og kunne boltre seg på MP'en imellom Vatsimslagene Litt av et blinkskudd det siste bildet,her holdt jeg på øverst med åttetals piruetter :cool: Blei jo pinadø ikke så verst resultat sett fra en skrekkslagen Ernie :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ser ut som om man må dra fram FSX igjen, for det så jo dritfett ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Flotte bilder! Ser at dere har det gøy for å si det slik. Ser forøvrig ut som noen "spretter" avgårde på det siste bildet der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Hilmar Edvardsen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Et dumt spørsmål: Er dette FS9 eller FSX ? Dersom det siste, er det mulig å få det like fint i FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2009 Takkeråbukker for responsen. Et dumt spørsmål: Er dette FS9 eller FSX ? Dersom det siste, er det mulig å få det like fint i FS9? Det er nok FSX, hadde det gått an å få det like fint i FS9, hadde det ikke vært no vits med FSX..... . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det var vel sim-outhouse jeg mente, husket bare at jeg så den ett eller annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ivar: Enig at det ser ut som noen driver med "bunny jumps" i bakgrunnen. Men det er jeg som tar kontinuerlige "barrel rolls" Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.