Gå til innhold

Heftig møte!


Anbefalte innlegg

Vi var og fløy MP på Edwards AFB i kveld. De andre fløy L-39 Albatross, og jeg prøvde å holde følge med en Spit.

 

Det var litt spesiellt når 3 Huntere (jeg så dem som Hunter, da jeg ikke hadde L-39 i min hangar) plutselig dukker opp bak deg og følger deg tilbake til basen.

 

Senere fløy vi alle Spit, og jeg slet med å holde formasjonen. Kanskje fordi jeg ikke har Track IR (noe som de andre hadde), og jeg måtte hele tiden utenfor flyet for å orientere meg om hvor de andre var....

 

 

m1.jpg

 

m8.jpg

 

m3.jpg

 

m2.jpg

 

m4.jpg

 

m5.jpg

 

m6.jpg

 

m7.jpg

 

m9.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Enig med alle, det ble både heftig og artig, og før jeg rakk å ta av meg øreklokkene, var det gått 4 timer med sammenhengende konsentrasjon :o ( sikkert ikke så imponerende for de på FLG, men for en som vanligvis flyr bare halvtimer om gangen, var dette maraton). -

 

Og JA Gunnar, TracIr er absolutt å foretracke, enten du flyr formasjon med Spitfire eller VFR med Cessna! Litt uvant til å begynne med, men når du har kommet over den første forvirringen, kommer du aldri til å se deg tilbake. Med TrackIr får du endelig 3dimensjonal VC.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...