K J Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Joda REX er virkelig bra, og jeg har lenge sittet og lurt på å bytte ut FEX med REX. Men ettersom Flight1 nå har sagt at de vil overta videreutvikling av FEX, venter jeg litt for å se hva som kommer ut av det... Flotte bilder BTW! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2009 Enig med Gunnar, REX2 er meget bra, og spesielt misunner jeg havtexturene, men jeg er usikker på om skyene er så mye bedre enn i FEX. Dessuten er jo FEX veldig snill med frames. Vet ikke om den høye oppløsningen til REX2 belaster ekstra mye på frames? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dersom man kun er ute etter flotte skyer så er FEX mer enn godt nok. REX er derimot overlegen når det kommer til vann og farge på himmelen i mine øyne. Mulig at REX er et lite hakk over FEX på skyer også, men ikke nok til å gå fullstendig av skaftet med VISA kortet av den grunn alene. Eller så var det noen meget flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.