Vegard Mardahl Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hei Alle sammen ! Er det noen fra Trøndelag som skal til FLG som kjører bil ? Han jeg skulle sitte på til trekte seg pga. dagens oppstandelser om flytting av FLG. Jeg skal komme med hele cockpiten min og trenger en del del plass, men en personbil er ikke et problem. Jeg kommer til å betale han eller hun GODT for dette hvis noen ser seg mulig til å ta med seg en stakkars ''haiker''. Jeg ser det som umulig å sitte på tog/buss i forhold til alt utstyr som skal med. På forhånd takk og håper å se alle sammen på FLG09 ! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hjelpe meg, det er jo ikke mange hundre meter det er blitt flyttet.. Du skulle mer enn gjerne ha fått sittet på med meg, men jeg kommer sørfra denne gang. Vi får håpe dette vil la seg ordne! Siter
Vegard Mardahl Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Ja vi får virkelig håpe at det ordner seg. Personen jeg skulle sitte på med skal ikke ha dårlig samvittighet for at han trekte seg og har jeg vært i personens situasjon har jeg gjort det samme. Uansett jeg håper å se deg på FLG i morgen, det blir en lang natt for min del, for å finne en løsning. Er i kontakt med nsb for å få til å sende 7 spesialkolli til osl Siter
Fred Solli Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Skulle ikke Petter Kverneng kjøre? I en annen tråd her står det jo at han skal prøve få deg. Siter
Petter Kverneng Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Nei - men jeg og Vegard har i noen timer prøvd å finne en løsning på problemet. Jeg reiser med tog. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, skulle likt og sett Kvernengen kjørt nedover - på tohjuls :grin: Siter
Vegard Mardahl Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Ser ut som det ordner seg med skyss. Snakkes på FLG folkens Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.