Even Moe Egenes Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg hadde en ide i hodet "Hvordan ville SAS sett ut hvis de forsatte den blå linja?" Måtte jo selvsagt prøve og få sett det, derfor prøvde jeg å male litt. Er ganske dårlig til å "male" fly for frihånd, men putt putt, dere ser poenget mitt! #1. Litt mer blå #2. Enda mer blå NB: Jeg tar ikke ansvar for evt. øyeskader som kan oppstå ved å se på bildene jeg har "malt" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du Even,,,jeg tror du skal bli der du er jeg. Skomaker bli ved din lest er det no som heter. Trukke du blir å se i lakkavdelinga hos Bertel O Steen med det første. Men du skal ha for motet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ser poenget ditt og må si at det faktisk ser litt mer stilig ut enn at kun hale partiet er blått. Kanskje blå fargen skulle ha gått litt lengre frem slik at den dekket noe av vinge partiet :confused: Og hvis du skulle bli den nye designeren i SAS systemet, så savner jeg faktisk litt særpreg som handler om Scandinavia. Alà Norwegian har gjort med sitt haleparti uten at dette betyr at SAS skal herme etter Norwegian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Kan ikke skjønne det :whistle: Kunne ikke dy meg, resultatet ble så latterlig at det bare måtte ut! Men tipper en admin fjerner det "pga usaklige greier" eller noe. Hvis ikke her, på scanair forumet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kan ikke se at dette skulle være usakelig på et slik forum, da burde mange andre tråder med innlegg vært slettet først og fremst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nye livery'en til SAS blir vel i lufthansa fargene en gang i framtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 like best best 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.