Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fløy denne sesongruten mellom Grantley Adams på Barbados og Princess Juliana som vi alle kjenner så godt :)

Fløy selv med Caribbean Airlines fra Piarco til Toronto i Juni, altså 6.30 timer i en 738.

Kommentarer under bildene, å sleng gjerne igjen en selv.

1-3.jpg

Klokka er 09.00 lokal tid, 25 minutter før avgang. FMC programmeres, Pax og kofferter stappes og skvises inn.

2-2.jpg

Nesten klar for Pushback.

3-2.jpg

Maskineriet spinner å vi taxer til rwy09 for departure.

4-2.jpg

Sto et lass med dæsjer fra LIAT å venta i kø så jeg snek meg elegant utpå på før jeg kom så langt.

5-2.jpg

Lining Up!

6-2.jpg

Tar av akkurat i tide til å se himmelen stenge seg over oss.

7-2.jpg

Men en flink navigator finner alltids veien igjennom. Fulle cargocompartements i dag så holder oss på FL310.

8-1.jpg

Passerer Antigua & Barbuda et lite stykke før vi begynner vår descent.

9.jpg

Short final!

10.jpg

11.jpg

Får jeg lowest of the week? :grin:

12.jpg

Shutdown, blir så et kort stopp før flyet opprinnelig fortsetter til Kingston, Jamaica, uten meg riktignok.

Håper bildene var verdt å se på. kommenter gjerne.

Skrevet

Syns disse flyene er utrolig stilige. Det jeg selv fløy med til Toronto var riktignok en Transavia hybrid med nederlandsk mannskap. Scenery er freeware og ligger på avsim, et utrolig flott og detaljert scenario.

Takk for hyggelig feedback

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...