Tor-H Bergseng Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fløy denne sesongruten mellom Grantley Adams på Barbados og Princess Juliana som vi alle kjenner så godt Fløy selv med Caribbean Airlines fra Piarco til Toronto i Juni, altså 6.30 timer i en 738. Kommentarer under bildene, å sleng gjerne igjen en selv. Klokka er 09.00 lokal tid, 25 minutter før avgang. FMC programmeres, Pax og kofferter stappes og skvises inn. Nesten klar for Pushback. Maskineriet spinner å vi taxer til rwy09 for departure. Sto et lass med dæsjer fra LIAT å venta i kø så jeg snek meg elegant utpå på før jeg kom så langt. Lining Up! Tar av akkurat i tide til å se himmelen stenge seg over oss. Men en flink navigator finner alltids veien igjennom. Fulle cargocompartements i dag så holder oss på FL310. Passerer Antigua & Barbuda et lite stykke før vi begynner vår descent. Short final! Får jeg lowest of the week? :grin: Shutdown, blir så et kort stopp før flyet opprinnelig fortsetter til Kingston, Jamaica, uten meg riktignok. Håper bildene var verdt å se på. kommenter gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Flotte bilder! Selv er jeg klar for høst og drittvær, men jeg ser andre fortsatt ønsker varmen i blodet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Meget flott. Jeg savner dog litt info om hva slags produkter du bruker i denne serien. Tenker da spesielt på avgangsscenery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2009 Artig å se når noen legger såpass mye arbeid i reportasjen!! Flotte bilder var det også, og stilig paint med fuglen på halen og vinglets . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Syns disse flyene er utrolig stilige. Det jeg selv fløy med til Toronto var riktignok en Transavia hybrid med nederlandsk mannskap. Scenery er freeware og ligger på avsim, et utrolig flott og detaljert scenario. Takk for hyggelig feedback Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.