Gå til innhold

Har du alltid lurt hvordan første klasse er? LES HER!


Nicolai Meservy

Anbefalte innlegg

Lurer du på hvordan 1ste Klasse er, så er du på rett sted.

 

(dette er et sitat fra et innlegg jeg ga i en annen Innlegg så dere vet det!!)

 

I U.S.A. så boarder dem først 1ste Klasse (såkalt "pre-boarding" hvor de boarde før boarding tida for dem som har betalt for 1ste klasse), så da boarder de dem som er bakerst i flyet, så dem som er mer foran i flyet....

Det er vanlig her i U.S.A.

 

og 1ste Klasse..... dere må oppleve det noen gang.... jeg meg selv har vært i 1ste klasse MANGE GANGER (Med "America West Airlines" http://www.americawest.com/ )!!!

 

- Får boarde før tida

- Får en sete som er nesten dobbelte av en dimensjon av en økonomi (turist klasse) sete...

- Får en drikke før Take-off....

- Får det i ekte glass!!

 

Hvis flyet inkluderer måltid...

 

- Ekte asjett og bestikk!!!(untatt kniven som er plast nå pga. av september 11)

- Får for-rett (vanligvis salat)

- Hovedrett (Velg mellom 4 retter)

- Dessert (Iskrem kake vanligvis)

 

+ Du får så mye service du vil føle du e i himmelen.... så mye du nesten vil ikke at turen skal ta slutt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer ut som Martin Kaareng er sjalu.....

 

For det andre, kanskje America West var et dårlig flyselskap i 2000, men i både 2001 og 2002 har America West blitt kåret til beste flyselskap med Service, O.T.P. (On time Percentage (minst mulig kansulerte fly og fly som er ikke forsinka), bagasje handling, og service om bord.... Selv Synes jeg at SAS er dårligere, fordi når jeg flydde med dem, så gikk det nesten ikke ann å få en kopp med TE på en 7-8 timers fly.også var forsinka 30 min som gjor at vi mistet vår connection fra CPH til TRD så vi måtte vente 3 timer på kastrup(flyet kom ifra NEWARK INT.)...

 

Oh well, I think America West is the best Airline out there....even if they are the 8th Largest Carrier in the whole U.S. .....EVEN BETTER THAN AMERICAN, UNITED, CONTINENTAL AND SOUTHWEST...EVEN IF THAT IS ONLY 4 COMPANIES... (southwest though is the 9th largest carrier)....

 

YAY FOR AMERICA WEST FIRST!! (1ste klasse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Baard Christensen:

Sikkert riktig det

 

Hva er det du gjør i Nevada da Nicolai?

Akkurat nå så går jeg på High School (nei, IKKE utvekslings-student fordi jeg har bodd her i nesten 3 år) og er ferdig 6.6.2002.

 

Er her fordi farsan er ifra USA og bor her og morsan skilte seg ifra faren min når jeg var 4 år.....når dem skilte seg så flytta morsan med meg og min søster tebake te Norge, men fikk endelig se faren min igjen for 3 år siden...(jeg er 18 nå)....

 

Morsan jobber i "America West Airlines" så jeg får fly så mye jeg vil og jeg trenger ikke å betale en eneste dollar (ikke engang ei norsk krone) for å fly med America West... og flyr med SAS ifra Newark (tror flyplass koden i fs2K2 er "KEWR")hver sommer og jul for BARE 2000 Norske kroner TUR/RETUR til Trondheim.....(America West har en avtale med SAS så vi flyr veldig billig..)

 

Noe annet dere lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...