Gå til innhold

Årets flytur


Tarjei Lundarvollen

Anbefalte innlegg

Jeg, og muligens hun jeg er sammen med, skal en tur på "årets flytur 2002" som går til Borlänge i Sverige. Vi reiser 31. Mai (fredag) og kommer igjen søndag kveld engang (02. juni eller hva det blir). Flymaskinen er LN-KLD (se link i signaturen for mere info) og avreise sted er Notodden.

 

Er det noen som har lyst til å være med finnes det ihvertfall to ledige seter. Du / dere trenger ikke komme ifra notodden, vi kan lande på gardermoen f.eks. og plukke dere opp. Vi spleiser på flyleien. Det er mulig at vi drar avsted lørdag morgen og flyr til Gøteborg (Säve) og reiser i Liseberg den lørdagen, men det er ikke bestemt.

 

Dette er en utrolig fin sammenkomst i flymiljøet og det er mange andre fly ifra Norge som skal avsted. En kompis skal nedover med en Cessna 310 som han fyller opp med 5 personer. Dette blir morro "[smil]"

 

Interesserte kan maile meg på tb10@online.no, vi trenger vel ikke diskutere dette videre her i forumet.

 

Se mere om selve turen på www.flytreff.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også egentlig dra på denne turen, men det begynner å nærme seg utsjekk i tårnet i Tromsø, så jeg tør ikke å planlegge på noe...

 

Men jeg vet at det ihvertfall er 3 fly som drar fra Tromsø flyklubb....

 

By the way så skal jeg til Bodø 18-20 februar, så hvis noen er interresert i å være med på sightseeing over Bodø så er det bare å ta kontakt... Det blir med en Piper Cherokee,

LN-RAN...

 

Mvh

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tänkte bara nämna att det har börjat trilla in bilder av några av planen som deltar, min första bild från idag (lördag) som godkänts av AirPics.com finns här, LN-ULF var första offret "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv på Borlänge i helgen. En fantastisk tur. For et sted og for et flygemiljø det er i Sverige. Var "Co-pilot" på LN-VYM, en to motors American General GA-7 Cougar. Totalt timer i luften i helgen= 8t. Flgende rute ble flydd: Kjevik-Ålborg-Kjevik-Borlänge-Bromma-Säve-Kjevik.

Uforglemmelig helg :-)

 

/glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...