Jim Vold Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tv2 Noen som har bedre film enn denne? Intro-film i forkanten til denne racen. [video:youtube]HGTSrW-7TiY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Å E Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 kanskje denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Artig! 16 August så var jeg på Changi flyplassen i Singapore og kom over denne bilen. Ikke at den intereserte meg så mye da bilinteressen min er på et lavnivå, men tok nå et bilde av den. Men etter å se at det faktisk var akuratt denne bilen som kappkjører med en Boeing 747 så ble den jo litt mer interesann å ha i fotoalbumet mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Går greit og den der, det er en GT3 om jeg ikke tar feil, nydelig bil og kjøre, meget balansert.Hvem vant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bilen vant, jeg syns dog kanskje det var litt rått parti, en liten og lett bil som er laget for fart mot en stor og tung kloss av en flymaskin. Da syns jeg Top Gear sitt race med Typhoon mot en Bugatti Veyron var litt mer rettferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.