Gå til innhold

Den første av den nye


Anbefalte innlegg

Poster et raskt bilde av PMDG's nye JS4100.

Ikke siden Flight1 ATR72 har jeg lest så mye manualer!

Prøvde den forresten i FSX, men det var håpløst lite fps så jeg ga opp den. Endelig en turboprop-erstatning til FSX.

 

Ingen eksterne bilder enda, siden jeg bare har den i PMDG-farger for øyeblikket.

 

js41cp.jpg

 

Håper å se flere bilder fra dere andre som har peilig på passasjerflyging etterhvert! Supert fly, kan anbefales for de som liker sånt. (og til og med de som foretrekker mindre fly med større våpen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen få bilder til, bare for å friste litt mer.

 

Her har de ikke spart på 3D.

2009-9-5_18-44-36-542.jpg

 

3D gauges! Sjekk den ballen.

2009-9-5_18-45-10-184.jpg

 

Og et lite fra utsiden.

2009-9-5_18-45-37-929.jpg

 

Har bare fått 3 takeoffs og 2 landinger så langt. Mesteparten av tiden har gått til å finne ut av startup og shutdown. Er mye å huske på skal jeg si.

 

En liten ting jeg ikke har funnet ut av enda, hvordan får man satt på Stop Latches når man stenger ned flyet? Omgår dette for øyeblikket med å bruke unfeather-knappen før startup. Noen kloke hoder som kan forklare eller peke til en av manualene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...