Morten Nelson Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Poster et raskt bilde av PMDG's nye JS4100. Ikke siden Flight1 ATR72 har jeg lest så mye manualer! Prøvde den forresten i FSX, men det var håpløst lite fps så jeg ga opp den. Endelig en turboprop-erstatning til FSX. Ingen eksterne bilder enda, siden jeg bare har den i PMDG-farger for øyeblikket. Håper å se flere bilder fra dere andre som har peilig på passasjerflyging etterhvert! Supert fly, kan anbefales for de som liker sånt. (og til og med de som foretrekker mindre fly med større våpen!) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Herlig! Ser det blir en god del trykking på knapper i tiden som kommer! :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Nydelig! Den cockpiten er jo bare herlig! Har forstått det slik at PMDG lager 737'en deres fra grunnen av igjen, så håper virkelig at den får samme kvalitet! Siter
Thomas Hjelset Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Gratulerer med nytt fly Flott bilde! Gi oss en update om den er verdt pengene.. noe jeg er veldig sikker på egentlig! Siter
Werner Rafteseth Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 J41 er et produkt der de tester ut nye metoder og teknikker, blant annet med tanke på å videreføre de til PMDG 737NGX Skal nå i gang med min første testtur etter mye lesing Siter
Morten Nelson Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Her er noen få bilder til, bare for å friste litt mer. Her har de ikke spart på 3D. 3D gauges! Sjekk den ballen. Og et lite fra utsiden. Har bare fått 3 takeoffs og 2 landinger så langt. Mesteparten av tiden har gått til å finne ut av startup og shutdown. Er mye å huske på skal jeg si. En liten ting jeg ikke har funnet ut av enda, hvordan får man satt på Stop Latches når man stenger ned flyet? Omgår dette for øyeblikket med å bruke unfeather-knappen før startup. Noen kloke hoder som kan forklare eller peke til en av manualene? Siter
Helge Sakkestad Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 For en VC... Denne skal kjøpes så snart som mulig! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.