Gå til innhold

Stavanger


Anbefalte innlegg

Oi har ikke sett denne.

Ja det er skrinlagt inntill videre på grunn av systemkræsj. tar litt tid å finne igjen alle programmer og konfigurasjoner som jeg har brukt.. :(

 

Men filene har jeg fortsatt! :)

 

 

Jeg har faktisk planer om å fortsette på dette. Da kommer det kun til å dreie seg om den bukta midt i Stavanger sentrum som jeg har lagt ut bilder av. Da med ekstremt detaljert fotoscenery og kaaaaanskje noen gatelys hvis jeg forstår meg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjennomførte for noen år tilbake en oppmåling/3D skanning av domkirken. Resultatet ble en mesh med høy oppløsning som viser hver enkelt fuge mellom steinene. På linken nedenfor vises et bilde av work in progress.

 

http://www.capnor.com/case_studies/architecture/

 

 

 

Om ønskelig, kan jeg remodellere dette til en lav polygon byggning. Har i tillegg masse textur. Det som jeg synes var merkelig er at domkjerken er veldig skjev noen steder. Jeg har alltid hatt det inntrykket av at "i gamle dager var alt nøyaktig".

 

hvor langt nord og sør strekker ditt scenery seg?

 

 

Ragnar

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...