Marius Arnesen Høiseth Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det kommer til å bli knallstilig i nattemørket når alle lysene er på plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Nå har ikke jeg lagt til lys da.. Det er de osm følger med UTEX.. Men det passa egentlig ganske bra de stedene det er lys. Kanskje jeg også klarer å legge inn lys, noe jeg tviler litt på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Økland Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 hei.. nå som det er helg og greier, er oppdatering på stavanger sceneryet? jeg er så spendt på hva du får til at jeg får ei lita tåre i øyekroken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 WOW er vell et ord eg må bruke her. Kunne du laget ett slikt for Stavanger til FS9? Hadde blitt satt stor pris på. Tør ikke tenke tanke på hvor stort dette hadde blitt om man skulle ta hele Norge f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei, har ikke hørt fra deg på lenge nå :confused: Er prosjektet skrinlagt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Oi har ikke sett denne. Ja det er skrinlagt inntill videre på grunn av systemkræsj. tar litt tid å finne igjen alle programmer og konfigurasjoner som jeg har brukt.. Men filene har jeg fortsatt! Jeg har faktisk planer om å fortsette på dette. Da kommer det kun til å dreie seg om den bukta midt i Stavanger sentrum som jeg har lagt ut bilder av. Da med ekstremt detaljert fotoscenery og kaaaaanskje noen gatelys hvis jeg forstår meg på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bor i Rogaland selv, så jeg gleder meg til å kunne fly over et detaljert Stavanger sentrum Hadde vært kult om du laget en brygge slik at vi kunne lagt til med sjøfly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Det skal nok være mulig det.. Må se litt hvordan det blir ettersom det ikke er noen kant til brygger og slikt, bare flatt ned til vannet. Så må nok finne på noe der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Egeland Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vi gjennomførte for noen år tilbake en oppmåling/3D skanning av domkirken. Resultatet ble en mesh med høy oppløsning som viser hver enkelt fuge mellom steinene. På linken nedenfor vises et bilde av work in progress. http://www.capnor.com/case_studies/architecture/ Om ønskelig, kan jeg remodellere dette til en lav polygon byggning. Har i tillegg masse textur. Det som jeg synes var merkelig er at domkjerken er veldig skjev noen steder. Jeg har alltid hatt det inntrykket av at "i gamle dager var alt nøyaktig". hvor langt nord og sør strekker ditt scenery seg? Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Stilig! I første omgang tenker jeg på den bukten midt i sentrum. Jeg hadde tenkt å lage noe slikt og kanskje sykehuset: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 helipadden på sykehuset + sykehuset hadde vert dritbra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Økland Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 hadde vært utrolig artig å fått denne ferdig, siden du nå har bretta opp erma igjen.... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ser at Ragnar nå lager Stavanger domkirke som han noen poster tidligere sa han kunne gjøre. Men hvordan går det med prosjektet Bjørn? Skrinlagt igjen? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.