Gå til innhold

LØP OG PRØV 737 simulatoren på Sola Flymuseum .


Kenneth Sivertsen

Anbefalte innlegg

Denne 737 simulatoren på Sola Flymuseum var MEGET bra !! http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showgallery&Number=458396

 

Hadde meg noen landings runder på rwy 360 og 180 i dag på ENZV.

LØP OG PRØV !!!! ( 100 kr for 10 minutter )

 

Hilsen en med MANGE timer på Flight simulator.

 

Åpningstider

Søndager fra kl 1200 til 1600

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge, Vidar!

Jeg planlegger en norges-tur nå og så på priser for å reise med tog/fly/leiebil i Norge. Det er hinsides all sunn fornuft å bo lenge i Norge om gangen. Men vi har vel intet valg. Du har kanskje et valg men jeg må tilbake før eller siden. Helst siden... next year :-) Det samme med prisene i butikkene. Men nå er jeg vel på vei til en avsporing... avsporing fra feil railroadtrack til og med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom simulatoren er i drift under åpningstidene til museet på søndager så kan gjestene få prøve seg med en 10 minutters tur til kr 100,-. For de spesielt interesserte så er det bedre å ta kontakt med oss og leie den utenom åpningstidene. Da leies den ut på timebasis til kr 600,-/time. Dersom dere er 2 personer som flyr sammen så blir det 300,- på hver for en time. Dette må da avtales med meg eller Espen på tlf. eller e.mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...