Gå til innhold

ENDELIG !


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 

DETTE er modellen jeg har ventet lengst på. Ikke at ventetiden har vært kjedelig, det har jo strømmet på med fantastiske modeller, den ene bedre enn den andre, men det er lenge siden WBS erklerte at Mustangen var ferdig. Dessverre ble FS9-utgaven piratkopiert, og de mistet viktige salg pga dette :mad: . Etterpå har de jobbet mye (og lenge) for å lage et piratsikkert aktiveringssystem for FSX-utgaven. Synd at det er blitt slik, men nå er den her, og det er blitt den herlige Mustangen jeg har drømt om!! Litt dyr og noe knotete kjøpeopplegg, men jeg er glad og veldig fornøyd at jeg tok meg bryderiet. Det er en tidlig modell av P-51 B og C Mustang som er modellert, men dette er fly med SJEL ! Flightmodellen er nydelig realistisk, så denne villhesten må kontrolleres med en smule kunnskap, og for første gang måtte jeg gjøre "go around" flere ganger før jeg fikk satt henne ned med en anstendig 3-punkt landing .

Jeg er tidlig i testfasen, men klarer ikke å slutte å glise.

Helga er reddet.

 

mus1.jpg

 

mus2.jpg

 

mus3.jpg

 

mus4.jpg

 

mus5.jpg

 

mus6.jpg

 

Kvaliteten er et sted mellom A2A accusim P-47 og Classic Hangars FW-190, altså helt fremst på øverste hylle :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanden :(

 

Og jeg som akkurat har byttet bort ei fylla i 2 nye addons, ikke at de er dårlige, tvert imot he he, men denne skal nok inn i hangaren når lommeboka er blitt litt fetere igjen ;)

 

Litt OT, det var som F hvor mange addons det har kommet den siste tiden, ett mareritt for de med slanke lommebøker som blir nødt til å foreta vanskelige valg mtp hva men skal investere i og bli sittende å sikle etter resten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Men auda!!! - den var jo rimelig dyr da.....

Ut fra bilde dine, er den nok kanskje verdt prisen

 

Tja, jeg synes den er verdt prisen, men det svei gått i pengeboka :grin: . Det har blitt mange kjøp i det siste, så man har vel passert det som er fornuftig for lenge siden....

 

Men denne modellen handler om det emosjonelle langt forbi enhver fornuft, så her er det bare å la seg rive med, og la nytelsen ta styringen :grin: .

 

Hadde tenkt til å kjøpe A2A sin, men er glad jeg ventet. Den må jeg bare teste når jeg får tid.

Nydelig fly. Kommer den i flere farger (les: blue nosed bastards)?

 

Javisst, den kommer i forskjellige farger, og det kommer helt sikkert nye repaints etter som prissjokket legger seg.

A2A som kommer med en versjon i "Accusim" blir sikkert uovertruffen, men jeg tror den er et stykke fram i tid.

 

det var som F hvor mange addons det har kommet den siste tiden, ett mareritt for de med slanke lommebøker som blir nødt til å foreta vanskelige valg mtp hva men skal investere i og bli sittende å sikle etter resten

 

He he, det kan være en dyr hobby når det bølger på med fristende addons. Kunsten er prioritering, og selv dèt går det dårlig med... :grin:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Tok det lang tid å få mail med nedlasting? Liker ikke ting som tar tid!

 

Kjøpeopplegget er en smule utfordrende. Ikke at det tar så lang tid ( tok noen timer fra jeg betalte til jeg fikk "activition-bekreftelsen"), men det er en del attåfram før det.........

Men hold ut, det er et ryddig opplegg, og snart gliser du bredere enn du ante var mulig :grin: !!

 

Endelig en skikkelig mustang! (dvs ingen D modell...hehe) Er det med texturer til RAF Mustang III eller hva de nå kalte denne versjonen? RAF brukte blandt annet disse flyene til å fly fighter cover for coastal command sine Mosquito (med 333skv i spissen) og Beufighter under angrep på tysk skipping langs norske kysten.

 

 

Jens-Ole, jeg tror du vil like denne modellen :D !! Sjekk HER på hvilke utgaver som følger med i pakka.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...