Gunnar van der Meeren Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 ....er vel beskrivelsen på naturen i Alaska. Tongass (kommer meg liksom ikke helt ut derfra ... :grin: ) har både vill natur og mange ville dyrearter. Hittil har det bare lykkes meg å få øye på ørn og falk. Men der skal være både bjørn og spekkhogger (og sikkert noen overraskelser til) Dette er bilder fra operasjoner rundt Tongass. ...og her kommer det jaggu en ørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det var vældig flot dette! Fortæl gerne hvor du har det svenske repaint fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Fortæl gerne hvor du har det svenske repaint fra. Takker! Den svenske painten holder jeg på med nå......... :grin: Den skal også finnes i disse fargene med norsk registrering.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Flotte bilder!Den første maskinen ser jo så riktig fin ut og buklande med :grin: Reine JU52 plater under buken,perfekt for belly landinger. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Vold Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Senecaen blir vel denne da ? LN-FTB: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=129499 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nydelige bilder....:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Senecaen blir vel denne da ? LN-FTB: Det er korrekt Jan! :grin: Jeg kommer til å gjøre denne fra scratch igjen så snart jeg får kjøpt FS9 versjonen av Carenados Seneca. Dette fordi FS Repaint (som jeg er avhengig av i malingsprosessen) ikke har god støtte for teksturene i FSX. Når den først er laget i FS9 versjonen, er det bare å konvertere teksturene til FSX. Jeg ser en god del ting som jeg vil endre på. Skulle også hatt flere bilder, både av den svenske og den norske versjonen. Arbeidet som vises her, var egentlig ikke veldig seriøst ment. Jeg savnet bare en skandinavisk Seneca, og denne var jo også fargerik. :grin: Når vi først snakker om repaints, så bør vel jeg også gi honnør til Odd Henry for alle (default) Beaver paintene for FSX. Her er det gjort et skikkelig arbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2009 Vakkert og villt Gunnar , det er alltid et friskt pust å se bildene dine. Tongass Fjords er noe av det beste som har hendt FSX, og selv om jeg både flyr i WW1 og andre steder, må jeg alltid tilbake til Alaska . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Takker Ernst! Da får du (om en hel haug treningsøkter) konkurrans i ROF (som jeg akkurat har bestillt i nettbutikken) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.