Gå til innhold

Vill og vakker.....


Anbefalte innlegg

....er vel beskrivelsen på naturen i Alaska.

Tongass (kommer meg liksom ikke helt ut derfra ... :grin: ) har både vill natur og mange ville dyrearter. Hittil har det bare lykkes meg å få øye på ørn og falk. Men der skal være både bjørn og spekkhogger (og sikkert noen overraskelser til)

 

Dette er bilder fra operasjoner rundt Tongass.

 

se4.jpg

 

se5.jpg

 

se3.jpg

 

se1.jpg

 

se6.jpg

 

se8.jpg

 

...og her kommer det jaggu en ørn :o

se9.jpg

 

se10.jpg

 

se12.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senecaen blir vel denne da ?

 

LN-FTB:

 

Det er korrekt Jan! :grin:

 

Jeg kommer til å gjøre denne fra scratch igjen så snart jeg får kjøpt FS9 versjonen av Carenados Seneca. Dette fordi FS Repaint (som jeg er avhengig av i malingsprosessen) ikke har god støtte for teksturene i FSX. Når den først er laget i FS9 versjonen, er det bare å konvertere teksturene til FSX. Jeg ser en god del ting som jeg vil endre på. Skulle også hatt flere bilder, både av den svenske og den norske versjonen.

 

Arbeidet som vises her, var egentlig ikke veldig seriøst ment. Jeg savnet bare en skandinavisk Seneca, og denne var jo også fargerik. :grin:

 

Når vi først snakker om repaints, så bør vel jeg også gi honnør til Odd Henry for alle (default) Beaver paintene for FSX. Her er det gjort et skikkelig arbeid!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...