Asbjørn Smevik Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor finner jeg skikkelige innflygings-kart for Frankrike. Har søkt over alt (VATSIM, etc.........), men finner ingen gode kart over Frankrike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Prøv her: www.navigraph.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Smevik Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er mer på utkikk etter PDF-filer.. Har funnet kart for UK, Sverige, Tyskland etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 2. august 2009 Members Del Skrevet 2. august 2009 Her er AIP for Frankrike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Smevik Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er sikkert vanskelig nå. Men, det var ikke noen innflygingskart på den siden. Er på utkikk etter kart med ILS\\DME\\NDB (Håper det forklarer hva jeg er på utkikk etter). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 på denne siden: aip france velger du flyplass, og under der igjen velger du IAC. Der finner du det du trenger, i store PDF-filer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Smevik Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Takk for hjelpen. Nå har jeg endelig funnet det jeg lette etter. (PS! Gjør ikke noe om filene er store; Skriver dem ut på papir, og setter dem i perm). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei Jeg har i stort sett fådt tak i allt jeg trenger av charts på følgende måte. I søkefeltet på Explorer/Google/Firefox skriver jeg IVAO + navnet på landet hvorfra jeg ønsker AIP-informasjon. Da blir jeg sendt til IVAO-avdelingen for dette land og der finner jeg omtrent ALLT jeg ønsker. Så har jeg også SimPlates (Payware) som jeg liker godt. Men som sagt, hvorfor betale for noe du kan få gratis. Jack J Jackson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kom over en bra side med kart for hele Aussy land down under på fredagen. http://www.airservicesaustralia.com/publications/current/dap/AeroProcChartsTOC.htm Alfabetisk og godt strukturert nettside med det meste av charts for Australia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.