Gå til innhold

We shall never surrender.


Anbefalte innlegg

The power of an air force is terrific when there is nothing to oppose it.

 

London blir angrepet og RAF med sine Spitfires blir tilkalt for å forsvare den britiske hovedstaden.

 

Har installert en del mods til IL2 som for eksempel ny cockpit

grab0000.jpg

 

Got one!

grab0002.jpg

 

Å nei du, du skal nok ingen steder!

grab0003.jpg

 

grab0005.jpg

 

Grafikken er ikke like oppdatert som FSX, men til å være en så gammel motor synes jeg det holder seg bra. Går bare å venter på Storm of War.

 

Håper det var greit med litt forandring fra de ellers så fredelige bildene. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hååhååååå! Denne forandringen er velkommen! Dette forumet består mest av buss-sjåfører, så genuine flygærninger er mangelvare :grin: . Jeg har kjempet i IL2 i mange år nå, men har latt være å poste bilder i flightsim.no - Her er det nesten ingen som interesserer seg for de store luftslagene i WW2, og enda færre som bryr seg om WW1....... :tired: .

 

Storm Of War går sin seiersgang i USA og Russland, og kommende uke inntar den Europa, og jeg er forberedt :D !

 

Tøffe bilder Morten, og pass halen din, kan hende jeg allerede tygger på sideroret ditt :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG

 

*KNUS* *KVEST* *ØYDELEGG*

 

:grin:

 

Flotte fartsfyllte bilete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder.

 

Ernst,ser meg ut som buss sjåfør du. :grin:

Jeg har gått den lange skole med fs,fra 98 til nå.

 

Jeg har fløyet det meste som er,men i de siste 2 år er det passasjerfly på Vatsim som er blitt det store.

 

Lært utrolig mye der,og blitt kjent med masse folk.Er ofte i Las vegas og lufter p-51 jeg :)

 

 

Torstein,hakk i plata eller? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...