Morten Nelson Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 The power of an air force is terrific when there is nothing to oppose it. London blir angrepet og RAF med sine Spitfires blir tilkalt for å forsvare den britiske hovedstaden. Har installert en del mods til IL2 som for eksempel ny cockpit Got one! Å nei du, du skal nok ingen steder! Grafikken er ikke like oppdatert som FSX, men til å være en så gammel motor synes jeg det holder seg bra. Går bare å venter på Storm of War. Håper det var greit med litt forandring fra de ellers så fredelige bildene. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 26. juli 2009 Hååhååååå! Denne forandringen er velkommen! Dette forumet består mest av buss-sjåfører, så genuine flygærninger er mangelvare :grin: . Jeg har kjempet i IL2 i mange år nå, men har latt være å poste bilder i flightsim.no - Her er det nesten ingen som interesserer seg for de store luftslagene i WW2, og enda færre som bryr seg om WW1....... :tired: . Storm Of War går sin seiersgang i USA og Russland, og kommende uke inntar den Europa, og jeg er forberedt ! Tøffe bilder Morten, og pass halen din, kan hende jeg allerede tygger på sideroret ditt :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG *KNUS* *KVEST* *ØYDELEGG* :grin: Flotte fartsfyllte bilete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Flotte og litt uvanlige bilder ift. tema og simulator dette! Og velkommen tilbake Morten, tror det må være flere år siden jeg så deg sist her inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Fine bilder. Ernst,ser meg ut som buss sjåfør du. :grin: Jeg har gått den lange skole med fs,fra 98 til nå. Jeg har fløyet det meste som er,men i de siste 2 år er det passasjerfly på Vatsim som er blitt det store. Lært utrolig mye der,og blitt kjent med masse folk.Er ofte i Las vegas og lufter p-51 jeg Torstein,hakk i plata eller? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Takk takk. Jo, begynner å bli en stund siden. 3-4 år hvis jeg ikke tar helt feil. Heldigvis har jeg funnet tilbake igjen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.