Gå til innhold

EKCH-ENCN


Anbefalte innlegg

En annen repaint som er under konstruksjon, modellen er PIC 737-500 og det skal forestille en SAS maskin, nærmere bestemt LN-BRJ. I dag går turen fra EKCH til ENCN.

 

 

Take off

SAS735_00046.jpg

 

 

Tja, hva skal man si, København rett under flyet og Kastrup på høyre side.

SAS735_00047.jpg

 

 

Ahh...så vakkert.

SAS735_00052.jpg

 

 

Cruise

SAS735_00060.jpg

 

 

Stuper ned mot målet, SAS's nye tilbud for vågehalser kalt "action-reiser" ;)

SAS735_00062.jpg

 

 

Gear down!

SAS735_00063.jpg

 

 

Final

SAS735_00066.jpg

 

 

Touchdown!

SAS735_00068.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups...her var det litt å ta igjen, først, beklager at jeg glemte å legge til i mitt opprinnelige innlegg at jeg skulle ut å reise, er "ute på tur" akkurat nå ;)

 

@ Eivind, Paul & Aleksander :

 

Painten vil bli lastet opp til Flightsim.no så snart den er ferdig, er kun små detaljer som gjenstår :)

 

@ Halvdan :

 

Er nok ikke default, bruker photoscenery fra Newport, men tror nok at man gjør ett bedre kjøp ved DanVFR. Litt dyrere men så dekker det vel hele Danmark. "Mitt" scenery dekker kun ett lite område og de har ikke gjort noen forsøk på å blende dette sceneriet med default, så det er rimelig skarpe kanter hvor grensene på sceneriene møtes :)

Til mitt forsvar, så er det jo en stund siden jeg kjøpte det, DanVFR eksisterte ikke da :(

 

@ Simon:

Det eneste jeg har av tillegg er Zinertek's ultimate weather, ellers er det default (tror jeg, tok backup av mappene da jeg reformaterte sist og overførte endel gamle texturer, så jeg kan ikke garantere for nøyaktig hva som er i sving :D )

 

Og ellers, takk for alle positive tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du spottet den hvite skriften på halen, tror jeg er litt "fartsblind" men nå ser jeg det :)

 

Når det gjelder "Scandinavian Airlines" delen, så er det mest pga alpha kanalen, orginalt har vel SAS reflekterende/metallic bokstaver og det er litt vanskelig å reprodusere i FS pga enviroment map, har forsøkt med flere forskjellige grader av refleksjon og dette er den mest naturlige.

 

Her er ett annet bilde fra en litt annen vinkel. Er mulig at hvis man gjorde selve flykroppen litt lysere at det ville blitt litt bedre

 

BRJ_OlafTrygvasson-FSX_Close.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...