Pasi Jorgensen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 En annen repaint som er under konstruksjon, modellen er PIC 737-500 og det skal forestille en SAS maskin, nærmere bestemt LN-BRJ. I dag går turen fra EKCH til ENCN. Take off Tja, hva skal man si, København rett under flyet og Kastrup på høyre side. Ahh...så vakkert. Cruise Stuper ned mot målet, SAS's nye tilbud for vågehalser kalt "action-reiser" Gear down! Final Touchdown! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fantastisk! Gleder meg til den er ferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Veldig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Når du er ferdig med painten, så legg den ut en plass, for den der vil jeg ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Veldig stemningsfulle bilder du har lagt ut. Hvor fikk du tak i painten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Aleksander. Vist du leser de to linjene over første bilde ser du svaret på ditt spørsmål. En annen repaint som er under konstruksjon Flotte bilder dette ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nyyydelig lys og stemning i disse bildene Pasi! Painten ser også flott ut. Er det default secenery du bruker her for København og Kastrup? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Nydelige bilder!! Hvordan har du fått til den realistiske himmelen med realistiske skyer og naturlig tåke?? For dette er vel FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Ups...her var det litt å ta igjen, først, beklager at jeg glemte å legge til i mitt opprinnelige innlegg at jeg skulle ut å reise, er "ute på tur" akkurat nå @ Eivind, Paul & Aleksander : Painten vil bli lastet opp til Flightsim.no så snart den er ferdig, er kun små detaljer som gjenstår @ Halvdan : Er nok ikke default, bruker photoscenery fra Newport, men tror nok at man gjør ett bedre kjøp ved DanVFR. Litt dyrere men så dekker det vel hele Danmark. "Mitt" scenery dekker kun ett lite område og de har ikke gjort noen forsøk på å blende dette sceneriet med default, så det er rimelig skarpe kanter hvor grensene på sceneriene møtes Til mitt forsvar, så er det jo en stund siden jeg kjøpte det, DanVFR eksisterte ikke da @ Simon: Det eneste jeg har av tillegg er Zinertek's ultimate weather, ellers er det default (tror jeg, tok backup av mappene da jeg reformaterte sist og overførte endel gamle texturer, så jeg kan ikke garantere for nøyaktig hva som er i sving ) Og ellers, takk for alle positive tilbakemeldinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Da er Olaf Trygvasson ferdig, skal lastes opp til biblioteket hvis det ikke er noe noen har å utsette/korrigere på painten Frist for kverulering er satt til 22:00, etter den tid vil den bli pakket ned og lastet opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ser bra ut den der, men du burde gjøre SAS skriften på halen litt hvitere, også burde du gjøre "Airlines" litt tydeligere, for man kan nesten ikke se det. Ellers ser den kjempefin ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Det er bra du spottet den hvite skriften på halen, tror jeg er litt "fartsblind" men nå ser jeg det Når det gjelder "Scandinavian Airlines" delen, så er det mest pga alpha kanalen, orginalt har vel SAS reflekterende/metallic bokstaver og det er litt vanskelig å reprodusere i FS pga enviroment map, har forsøkt med flere forskjellige grader av refleksjon og dette er den mest naturlige. Her er ett annet bilde fra en litt annen vinkel. Er mulig at hvis man gjorde selve flykroppen litt lysere at det ville blitt litt bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du kan vel prøve og lage flykroppen litt hvitere hvis det går? PS. Er LN-BUD malt i SAS farger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Her har jeg laget en litt lysere undergrunn med litt mer blåtoner, ble bedre synes jeg. Også selvfølgelig klasket på litt hvitmaling i SAS logoen på halen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ble veldig mye bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Perfekt Pasi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Hvis den er perfekt så er det vel bare å legge bort verktøyene å laste opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Da er den tilgjengelig i biblioteket, LØP Å KJØP :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Noen flere screen's Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Grisefin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.