K L Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Er det fler som har kjøpt siste utgave av pcpilot, som kostet 239 kroner, en økning med over 100 kr pr blad hos Narvesen...hallo hva skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Gå fire trekk tilbake fra slutten av ditt innlegg, hva står det der? Jo Narvesen. hallooooo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 18. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 18. juli 2009 Av en eller annen grunn er det den amerikanske utgaven som kom denne gangen. Har vært den engelske hittil. Det er forøvrig ikke Narvesen som bestemmer prisen på bladet, det er den norske importøren, Interpress, som fastsetter prisen, med normal fortjeneste til Narvesen. (Ja, jeg driver en Narvesen-kiosk med det meste av flyblader i hyllene). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Seriøst?!?!? Det er jo sykt! Anbefaler alle å abonnere på dette bladet. Vel verdt pengene og MYE billigere enn å kjøpe en og en utgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg ble også overrasket over den utrolige prisøkningen på siste utgave av PC-Pilot. Trodde først det var feilprising men ser jo nå det ikke bare er ute her hos oss det har vært slik prisøke. Blir å tegne abonnement, sparer masse på det og får det dessuten direkte i postkassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Spørsmål til Arne som driver Narvesen selv. kan du bestemme prisen på blader fra bladsentralen uavhengig fra narvesen kjeden ? Jeg mener om du vil legge deg 20% under andre Narvesen btuikker på enkelte varer hva sier da Narvesen sentralt til deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.