Gå til innhold

Reverse med throttle....


Tore Rasch-Olsen

Anbefalte innlegg

Hey!

 

Jeg har en Phantom logic 3 stikke med throttle spak. Men hvordan får jeg reversert motorene i FS2002??? Drar jeg spaken helt tilbake, er motorene på tomgang bare.....

 

Oxo en ting til. Selv om jeg har satt trafikken på 100 %, altså at det skal være mue fly i lufta og på bakken, synes jeg det heller er lite.. Er det for lite trafikk i FS???

 

[ 08-04-2002, 18:03: Endret av: Tore Rasch-Olsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk F2 etter du har landa, og reverse-thrust blir aktivert. Tror ikke det går an å ha denne på trottle-kontrollen.

 

Ikke alle flyplasser har like mye trafikk. Ta en tur til en av de store internasjonale flyplasser f.eks. Chicago O`Hare, Heathrow, Charles De Gaulle osv. der kan det faktisk av og til være vanskelig å få tillatelse til å lande. Jeg har opplevd 5 go-around på rad på grunn av for stor trafikk i landingsrunden på Chicago O`Hare. Et tips er å fly litt om natten. Da ser du lysa til de fleste flya i nærheten.

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos trafikk: Av og til synes jeg det nesten kan være for mye av det gode, i alle fall i lufta. Fløy fra Bremen til Heathrow med 737'ern i går kveld, og over Kanalen blinket det i fly omtrent som om lufta var full av lysende insekter! Ved et tilfelle så jeg minst ti-tolv fly ved siden, over, under eller foran meg. Går trafikken virkelig så tett, så har kontrollfolket nok å henge fingrene i ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore,

 

Du finner det her på siden vill jeg tro, eller så bare går du til Flightsim.com. Dette programmet er nødvendig for alle som flyr online PGA vær updateer, dette prgramet kan også gi deg vær updater inflight. I tilleg kan du konfigurer og tilpasse pedaler,stikker og det du måtte ha av tillegs utstyr. Filnavn er nok FSUIPC.dll

 

MVH

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...