Geir Roger Engebretsen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Info til alle spottere på Osl Dette fikk jeg info om på jobben i dag: "Det var lenge usikkert frem og tilbake om TG ville bli CLD i morgen eller ikke. Det endte med at TG kommer med en 600 som er akkurat litt for lang til gatestand. Den kommer til å stikke ca 30cm ut bak " Geir Roger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei Geir. Sorry for å virke litt dum nå, men jeg spør for å lære. Hva betyr TG og CLD for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 TG er vel Thai Airways.. CLD er vel canceled... Am I right? Hva er 600? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er vel A340-600? Min personlige favoritt av A340-rekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Roger Engebretsen Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hallo. Det er riktig som det blir svart her ja. TG er koden til Thai. Fra osl heter den TG955 CLD er cancelled eller kansellert på norsk om du vil 600 er er som nevnt A340-600 serien. Thai bruker til vanlig 500 serien her på Osl. Geir Roger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 TNX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er Thai på OSL søndag? Beklager for og stjele posten din Geir Roger! Hvilke "sjeldne" fly kan jeg vente meg og se på OSL søndag 12.07.09? Mvh Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Thai kommer mandag, onsdag, fredag,lørdag og søndag Og vet ikke jeg, kanskje er vestbanen stengt denne helgen og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vestbanen skal vel være stengt hver helg i juli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 ...Fram til kl. 17:00 på søndag vel og merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.