Agnor Bertheussen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Et bilde fra siste patch av Ariane 737 NG X2. Synes ikke denne fuglen flyr så aller værst. Litt trøbbel med DCT INT enda men det skulle visst bli ordnet på. Tok meg en morgen flight Kirkenes Tromsø for å ha flydd litt i Nord også : ) Nattbelysningen i denne saken er jo bare helt fantastisk. Kan dimmes og styres i stor grad. (Routing: ENKR-SDA-BNA-ATA-HTK SID ENTC, FL360) Link til bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Belysningen var jo noe av det bedre jeg har sett på en modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sikkert grei den, synes dog en del ting blir veldig flatt og tegnet, særlig standby instrumenter, osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Ariane er vel det som er minst flatt av det meste som finnes : ) i alle fall 737. men den har sine svakheter også, i alle fall det med dct to i fmc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har det fått 2D panel da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har det fått 2D panel da? Ariane vet jeg ikke om har fått det, men enkelte av de store payware-produsentene har gått langt i å hinte om at de ikke kommer til å produsere 2D-paneler til alle addons lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Gi noen eksempler eller referanser er du grei. Vet PMDG kommer til å kjøre 2D også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 PMDG er en av de som har hintet. Men dette er dermed INGEN bekreftelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja ja, nå kjenner jeg veldig mange av de som jobber i PMDG i forbindelse med AVSIM og det er nok bare fly som JetStream 4100 og Dash series som vil ikke ha 2D panel, de vil heller ikke komme i fs9 utgave da PMDG forsatt ser en nedgang i markedsandelene for fs9 og da snakker vi kun JetStream så langt. We will continue to offer 2D's in airliner simulations. We won't be offering them in our commuter series, however. Robert S. Randazzo Precision Manuals Development Group http://www.precisionmanuals.com Så ja, NGX vil ha 2D panel That being said, PMDG's development for FS9 is not over. The J41 product, however, will be FSX only. Vin Scimone Precision Manuals Development Group www.precisionmanuals.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.