Christopher Andersen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ja, da blir det flyshow på lista 25-26 juli. Men selvfølgelig er jeg bortreist den helga :mad: http://www.warbirdairshow.no/2009/05/lista-airshow-2009-25-26-july-lista.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Under den kalde krigen stod jeg i tårnet på Lista og nøt synet av 3 Buccaneers som passerte 15 meter (trolig lavere) over runway. Har også sett Phantoms der, og endel andre fly jeg ikke kommer på. Anyway sånn cirka siden 1975 og opp. Har også opplevd Braathens trafikk der. Og stor var forundringen en dag da en IL-76 plutselig passerte foran stuevinduene on approach ENLI. DA skjønte jeg den kalde krigen var over (det første lakseflyet) :grin: Så jepp...jeg skal på det flyshowet koste hva det koste vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Litt for langt å dra i forhold til at programmet er mer eller mindre likt som alle andre norske airshows, men ser frem til å se bilder derfra ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tar med en Olympus E-3. Skal gjøre mitt beste :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.