Ådne Lie Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Her er en artikkel til alle interesserte som ønsker å jobbe med handling av fly! Mer info: http://jobb.boarding.no/art.asp?id=514 Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ooo den skal det søkes på gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ikke att jeg har planer om karierebytte, men er det fortsatt slik att de ansatte i flyselskaper har gode vilkår ved kjøp av reiser? Husker jo dette var ett "lokkemiddel" for mange unge reiselystne i sin tid. I tilleg mener jeg det var ganske fine skiftordninger hvertfall på Gardemoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Skiftordningene var forsåvidt greie nok. Skal ikke klage på de. Ferie osv kan vel være litt mer porblematisk hvis du ikke er en av de med god ansinitet. Men hvis du jobber i et handlingselskap og vil ha gode reisemuligheter, så er vel SGS svaret. Norport og røros har vel noen avtaler de også, men langt ifra så bra som SGS (i og med at det er en SAS datterselskap). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er det sånn att det betales 10% eller noe for flyreisa? Det vil si om det er ledig plass vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fawzi Attia Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg kunne godt tenkt meg å jobbe hele sommeren for SGS. Er det best å bare møte opp på flyplass med CV eller ta kontakt pr tlf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ville nok tatt kontakt via telefon først. Men skal ikke se bort ifra at det kanskje er litt sent å søke sommerjobb nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.