Gå til innhold

Into the wilderness.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ut på tur aldri sur, med TFX endelig på plass, er det på tide med litt virtuell villmarksflyvning. Her er det bare å komme seg ut av kontrollert luftrom, ta med rikelig turutstyr og sørg for å ha et fly som tåler en støyt. Kan forresten anbefale default Beaver med noen av de nyeste fargene fra "oddspjoetvold". Bushflyvning har nådd et helt nytt nivå med TFX og det gir en god følelse av frihet og spenning å fly i slik "wildernes". Her en liten smakebit av det storslåtte landskapet.

 

wi1-1.jpg

wi2-1.jpg

wi3-1.jpg

wi4-1.jpg

wi5-1.jpg

wi6-1.jpg

wi7-1.jpg

 

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Takkåtakk.....

 

Hvordan flyter dette da?.....

 

Veldig bra. Kanskje litt tidlig å være for bastant, jeg har bare 3-4 turer så langt, men jeg flyr med 100% mesh, very dense scenery og autogen, og 75 % flytrafikk i UT2. Hvis jeg da flyr f.eks. Duke, merker jeg at PC må ta korte pauser i nærheten av den tetteste bebyggelsen, men for det meste flyter det jevnt uten hakking.

 

Men da har man et levende samfunn, med mye trafikk både i lufta, på veiene og på sjøen. Ja til og med sjømerker og fyrlykter blinker riktig rødt og grønt i grumsete farvann, så her kan vi også navigere med båt :grin: .

 

Jeg har også øket mengden trær i autogen, for å gi den riktige Alaska-følelsen. På mange måter (mye mer landskap, elver og fjell) er dette enda bedre enn ORBX.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.

 

IMPORTANT!! To avoid the default tailnumber click "details" while selecting aircraft and uncheck "show tail number"

 

Sorry oddspjoetvold, jeg leste instruksen, men fant søren meg ikke ut hvor jeg skulle uncheck..... :blush: . Skal skjerpe meg ved neste Beaver-flight. Forresten, kommer det flere repaints fra deg? Du hadde en serie med fantastiske utgaver på SO, deriblant en norsk Beaver som var veldig fristende!

 

Og så er det gøy å se hvor bra AI-trafikken fungerer. Jeg bruker UT2 med sine fly, og i tillegg har TFX sine bush-fly med Beavers, Otters m.fl som flyr frakt og folk omkring :D .

 

wil3.jpg

wil1.jpg

wil2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...