Tom Knudsen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Eller bare puppeskyer, hva mener dere http://www.dagbladet.no/2009/06/12/nyheter/meteorologisk_institutt/veret/vitenskap/forskning/6683753/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torje Vingen sunde Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 så den, spektakulært og vakkert hvertfall. får lyst å fly opp og kose med slike skyer :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tror ikke det er en ny type skyer. Tror ikke det blir så mye kos Torje. Regner med det er til dels svært kraftige vinder som forårsaker disse skyformasjonene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kanskje det er noe av de samme skyformasjonenen som jeg tok bilde av over Tynset i juni 2007? Bare i mindre omfang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Første jeg tenkte når jeg så det bildet var en versjon av Cumulunimbus mammatus-skyen, de er ikke så veldig vanlig men dukker opp fra tid til annen, vanligvis bak en kraftig thunderstorm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.