Gå til innhold

Noen som har fått til å lage nye call signs?


Christian Håkonsen

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Jonas westlin:

og legge inn f.eks callsign Braathens tok ikke lange tiden..

men det høres SKIKKELIG teit ut med den stemmen som er default, og så kommer min midt inni..

Hvordan har du greid aa legge til et callsign i den eksiterende databasen. Jeg trodde ikek at SDKen kunne gjoere det, men du maatte lage alt paa nytt.

 

Klipping og lming kan aknskje vaere mulig, men det hoeres ut som et utrolig langvarig prosjekt. Kanskje bedre aa ta opp noe fra en flyradio, og modifesere wav-filen.. OK, stemmen blir ikke lik, men man hoerer ikke seg selv og opptaket blir mer realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ordne den eksisterende databasen vet jeg ikke hvordan kan gjøres..

hvis du skal lage et nytt callsign, må du lese det inn via mikken, og skrive ei linje, slik at det står skrevet i tekst når atc prater til deg..

leste litt i read me filen, leste inn, skrev litt tekst og vips.

så sa atc Braathens..

men det ville vært en del bedre, om man leste inn alt på nytt.. selv om det er enormt mye..

det er 5170 wav filer man må lese inn da..

bare les litt i atc_voicepack_sdk filen, så skjønner dere nok hvordan dette gjøres..

virket som noen kanskje misforsto litt, og trodde jeg endret den originale filen, det er ikke tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...